برنامه«راز» شبکه چهار سیما برای بررسی موضوعات روز جهان اسلام میزبان، مایکل جونز، رادنی شکسپیر و کوین برت و میهمانان نخستین جشنواره بین المللی پیامبر اکرم(ص) است.

 به‌گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي،  این برنامه سه شنبه 6 خرداد ساعت 23:15 با اجرای نادر طالب زاده با هدف تحلیل و بررسی اسلام هراسی و اسلام گرائی به مدت90 دقیقه روی آنتن می رود.

شایان ذکر است: "پروفسور مایکل جونز"، از رهبران مسیحی آمریکا و منتقد سینمای هالیوود و  نویسنده کتابی است که نشان داده تمام حرکت‌ها و جریان‌های انحرافی و ضداخلاقی در جهت  فروپاشی خانواده از سوی صهیونیست‌ها و نفوذ و سیطره آنها بر هالیوود شکل گرفته است.

همچنین"کوین برت" استاد سابق مطالعات اسلامی و عربی دانشگاه ویسکانسین، مولفِ آثار متعدد، پژوهشگر مسائل مربوط به حملات 11 سپتامبر، کارشناس ارشد مسائل سیاسی و یکی از موسسین انجمن اتحادیه مسلمان مسیحی- یهودی است،که بارها شبکه های Foxو CNN, PBS با وی مصاحبه نموده اند.

گفتنی  است: "رادنی شکسپیر " نیز از اقتصاد دانان برجسته و تحلیلگر سیاسی و از کارشناسان ثابت شبکهRussia Today است.

یاد آور می شود؛ همایش بین المللی پیامبر اکرم(ص) که با موضوع طراحی نشانه نوشته "محمد رسول الله" از سوم خرداد آغاز به کار کرده است، به همت مجمع جهاني اهل‌بيت (ع) با هدف استفاده از ظرفيت پژوهشگران، متفكران، نويسندگان و هنرمندان داخلي و بين‌المللي براي مقابله با اهانت‏هاي فرهنگي، هنري و سينمايي به اسلام و پيامبر(ص) برگزار مي‌گردد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار