امروز در استان‌های زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان، ایلام، البرز، قزوین، تهران، گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار، رعدوبرق و وزش باد و در مناطق مرتفع بارش تگرگ رخ می‌دهد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "سه شنبه ششم خرداد ماه 93" در استان های واقع در غرب، دامنه های مرکزی زاگرس، دامنه های جنوبی البرز، سواحل شمالی، برخی نقاط شمال غرب و جنوب غرب و به صورت پراکنده در استان های واقع در شمال شرق و شرق کشور افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده رخ خواهد داد.

بر اساس این گزارش، فردا و روز پنجشنبه در نواحی شمال غرب، دامنه های البرز و سواحل دریای خزر، شمال شرق و برخی مناطق شرق کشور در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، رگبار و رعد و برق  و بارش پراکنده پیش بینی می شود.



لازم به ذکر است، امروز در استان های زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان، ایلام، البرز، قزوین، تهران، گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار و رعد و برق و وزش باد و در مناطق مرتفع بارش تگرگ رخ می دهد .

گفتنی است، آسمان تهران امروز، کمی ابری همراه با وزش باد دربعدازظهر افزایش ابر و شهر تهران قسمتی ابری پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 33 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 21 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 30 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار