برنامه آفتاب شرقی بزرگترین رویداد تاریخ اسلام و مبعث آخرین پیامبر اسلام را بررسی می کند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران روابط عمومی شبکه یک، به گفته رحیمی تهیه کننده برنامه"آفتاب شرقی" در برنامه روز سه شنبه، حجت الاسلام والمسلمین کاویانی راد با حضور در برنامه در خصوص مبعث پیامبر سخن خواهند گفت.

بعثت پیامبر اکرم(ص)، روز بزرگی برای تاریخ و بشریت و در حقیقت، نقطه آغازین اسلام است. دین اسلام که در سال های نخستین خود با پیروانی اندک و در شرایط سخت آغاز شد، بعدها در سراسر جهان انتشار یافت و دل های فراوان را به سوی خود جذب کرد.

 نخستین و اساسی ترین هدف بعثت پیامبر، دعوت به توحید و یکتاپرستی و نفی هرگونه شرک و طاغوت است و خداوند با بعثت پیامبران، با انسان ها اتمام حجت کرده است تا عذر و بهانه ای برای آنان وجود نداشته باشد. از این رو خداوند در قرآن فرموده است «ما هرگز قومی را مجازات نمی کنیم، مگر اینکه پیامبری مبعوث کرده باشیم».

گفتنی است: برنامه آفتاب شرقی کاری از گروه معارف شبکه یک سیماست که از شنبه تا پنج شنبه روزانه از ساعت12:30 و به مدت 60 دقیقه با محوریت مسائل دینی پخش می شود.

 تحلیل بزرگترین رویداد تاریخ اسلام باحضور حجت الاسلام کاویانی در برنامه آفتاب شرقی فردا ساعت 12:30از شبکه یک سیما پخش می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، برنامه ، آغازین ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.