حاج‌آقا پناهیان گفت: مقاومت محدود به جریان خاصی نبوده و امروزه همان طور که شاهد هستیم به بیرون از مرزهای ایران کشیده شده است

حجج الاسلام پناهیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: تکفیری‌ها، منافقین و لیبرال‌ها را مخالفان مقاومت نامید و به همین دلیل بود که  امام (ره) در سالهای آخر عمرشان همواره لیبرال‌ها را در کنار منافقان قرار می‌دادند، و رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر به رهنمودهای امام‌(ره) عمل کردند و چنان پیروزی افتخار‌آمیزی شکل گرفت که همه دنیا را متحیر این کار بزرگ کرد.

حجت الاسلام و المسلمین پناهیان افزودند: امروز جبهه مقاومت از خرمشهر و ایران اسلامی فراتر رفته، و هم اکنون این جبهه در آن سوی مرزها نیز همپای مردم مقاوم ایران، در حال مبارزه با دشمنان  اسلام و مسلمین است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان با تاکید بر اینکه بر کسی پوشیده نیست که شعار مقاومت، تقویت کننده خط مقدم در مذاکرات است، گفت: ماموریت مذاکره کنندگان مانند رزمندگان است، البته بیماردلانی هستند که همچون سالهای دفاع مقدس، امید به پیروزی مسیر مقاومت را ناچیز میدانند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان در پایان خاطر نشان کردند : یکی از آسیب‌های‌ جدی مقاومت را محدودکردن آن به یک جریان یا گروه سیاسی خواند زیرا که مقاومت از دل مردم جوشیده و راه خود را ادامه می دهد، هرچند که افراطیونی مانند تکفیری‌ها و لیبرال در تلاش برای شکست گزینه مقاومت هستند. دشمن به دلیل مقاومت ملت ایران در برابر آنان، درصدد شکست آن است، زیرا  دلیل اصلی دشمنی نظام استکبار با ملت ایران، اسلام خواهی است

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار