بازیکن با تجربه تیم بسکتبال میامی هیت که یکی از عوامل برد این تیم در دیدار سوم فینال مقابل ایندیانا بود، همچنان گزینه خداحافظی در پایان این فصل را بررسی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ شکیل اونیل، آلن آیورسون، گرنت هیل، جیسون کید و کریس وبر به نوبت تا سال قبل بازنشسته شدند. کوین گارنت، استیو نش و پال پیرس نیز با زمزمه‌های خداحافظی با توجه به سن بالا در این فصل مواجه بودند.
 
تمام این بازیکنان هم دوره‌ای ری‌آلن بازیکن میامی هیت هستند که در دیدار سوم مقابل ایندیانا نشان داد که بهتر از تمام آنها دوام آورده است.

آلن تا کمتر از 2 ماه دیگر 39 ساله می‌شود و با این وجود با 3 پرتاب راه دور در بازی چهارم فینال کنفرانس شرق به نجات تیمش آمد.
 
با وجود لحظاتی مانند این که تمام توجهات روی آلن 39 ساله جلب می‌شود، بازیکن میامی تصور بازی در 40 سالگی خود را ندارد.
 
آلن می‌گوید: زمانی که بری سندرس خداحافظی کرد همه می‌گفتنند که او تنها 10 سال بازی کرده و توانایی بیشتر بازی کردن را دارد اما سندرس به خواست خود در دوران عالی بازیگری خود خداحافظی کرد. شاید خداحافظی بعد از 10 سال زود بود اما هیچ بازیکنی دوست ندارد به نقطه‌ای برسد که همه بگویند دیگر توان بازی ندارد.

آلن هنوز هم توانایی بازی دارد. وی روز قبل از بازی سوم فینال 150 شوت 3 امتیازی به همراه جیمز جونز هم تیمی خود تمرین کرد و هر چند تا میانه کوارتر سوم امتیازی نداشت اما به یکباره ریتم خود را پیدا کرده و شروع به امتیازآوری کرد.

با این وجود ایده خداحافظی در اوج برای آلن جذابتر از این بازی‌ها است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار