مدیر شبکه ماهواره‌ای ساچ تی.وی گفت: پیروی از پیامبراسلام(ص)، صحابه جلیل القدر ایشان و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) رمز وحدت جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  حاضر در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما
هفتمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی، سید افتخار نقوی، مدیر شبکه ماهواره‌ای ساچ تی.وی به عنوان سخنران پایانی دومین نشست عصر دیروز در خصوص وحدت جامعه اسلامی اظهار کرد: مسلمانان اگر به مقدسات یکدیگر احترام بگذارند و به آنها توهین نکنند، به وحدت و همدلی بیشتر دست پیدا خواهند کرد.

وی افزود: در دنیای امروز که اسلام از نقاط مختلف جهان دشمن دارد، مسلمانان نباید با عوامل بچه گانه وحدت خود را از بین ببرد.

سید افتخار نقوی با اشاره به اعتقاد شیعیان مبنی بر امامت امام مهدی (عج) خاطرنشان کرد: اعتقاد به امام مهدی (عج) محدود به شیعیان نمی شود و اهل سنت هم به آن اعتقاد دارند و منتظرند که موعودی روزی ظهور کند و ریشه ظالمان و ستمگران جهان را بخشکاند و حکومت صالحان را تشکیل دهند.

عضو شورای ایدئولوژیک پاکستان، انقلاب اسلامی ایران را نوید بخش ظهور امام مهدی (عج) دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک حکومت مقاوم و سرسخت در برابر هیچ  قدرتی وادادگی نداشته  و هیچ سلاح و ابزاری نتوانسته است آن رامتوقف کند بنابراین جامعه اسلامی باید با الگوگیری از حرکت ضد استکباری انقلاب اسلامی ایران در برابر قدرت های زورگوی عالم تسلیم نشود.

نقوی با تاکید بر حفظ روحیه مقاومت در سوریه و فلسطین عنوان کرد: برای اینکه خدشه ای به مقاومت مردم سوریه و فلسطین وارد نشود، رسانه های دنیای اسلام باید حمایت همه جانبه خود را از آنها تداوم ببخشند.

وی در پایان تصریح کرد: همان طور که خداوند وعده داده است حکومت آینده جهان در اختیار محرومان و مستضعفان است، پیروزی از آن ما است و قدرت های زورگو نمی توانند به هدف خود که انشقاق جامعه اسلامی است، دست پیدا کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: جامعه ، اسلامی ، مجمع ، اهل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار