مربی نام‌آشنای والیبال کشورمان گفت: تاکنون با هیچ تیم لیگ برتر والیبال صحبت نکردم ولی چهار پیشنهاد جدی از تیم‌های مختلف دارم.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود : پس از پایان لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در سال گذشته که با نایب قهرمانی کاله مازندران همراه بود، ترجیح دادم مدتی را استراحت کنم.

عطایی در مورد وضعیت فعالیتش در لیگ برتر آینده و تعداد پیشنهادات از تیم‌های مختلف یادآور شد: پیشنهاد جدی از چهار باشگاه داخلی دارم و هنوز فکر اساسی بر روی این قضیه نداشتم.

این مربی نام‌آشنای والیبال کشورمان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر داشتن پیشنهادهای خارج از کشور گفت: پیشنهاد خارجی ندارم.

عطایی در پاسخ به دیگر سئوال خبرنگار فارس در مورد حرف و حدیث‌هایی راجع به عقد قرارداد با تیم والیبال شهرداری ارمیه متذکر شد: این صحبت‌ها صحت ندارد و تاکنون با هیچ تیمی قرارداد منعقد نکردم البته از سوی باشگاه ورزشی کاله مربی آزاد اعلام شدم و بهتر می‌توانم تصمیم‌گیری کنم.

عطایی در پایان گفت: طی دو یا سه روز آینده پیشنهادات مطرح شده از سوی باشگاه‌های لیگ برتری والیبال را سنجیده و راجع به آن تصمیم‌گیری می‌کنم.

این مربی کارآمد والیبال ایران اسلامی با دو دوره حضور در جام قهرمانی والیبال باشگاه‌های آسیا، یک دوره به مقام قهرمانی این مسابقات رسیده و با حضور در مسابقات قهرمانی والیبال باشگاه‌های جهان در بین برترین تیم‌های باشگاهی دنیا جای گرفت.

عطایی همچنین به همراه حسین معدنی مدت زمانی را در تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان به عنوان مربی حاضر بود./ش/ن

برچسب ها: والیبال ، لیگ ، صحبت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.