نماینده جنبش حماس در جمهوری اسلامی ایران گفت: اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی که تعداد زیادی از ملیت های عربی و اسلامی را از سراسر دنیا را شامل می شود، حلقه ای از رشته طلایی وحدت اسلامی است.

 به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛خالد قدومی، نماینده حماس در تهران در هفتمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی گفت: اجلاس امسال در حالی برگزار می شود که جو خاصی منطقه را دربر گرفته، جوی که متأسفانه منجر به اختلاف، جنگ و درگیری هایی شده است که برایش دلیلی در منطقه وجود نداشت.

وی افزود: پیام این همایش مخالفت ما با این درگیری ها و طرفداری ما از وحدت امت اسلامی است چرا که این امت کسی را جز خودشان ندارند.

نماینده جنبش حماس در تهران اضافه کرد: اگر متحد شدیم و از فتنه فرقه ای، مذهبی و منطقه ای دوری جستیم، پیروزی برای امت اسلامی خواهد بود و گرنه وضعیت بدتر از این می شود.

قدومی سلاح رسانه را قوی ترین سلاح موجود در این زمینه دانست و خاطر نشان کرد: جناح ها در ابتدا با سلاح رسانه و سپس با نیروی نظامی وارد جنگ می شوند، به همین دلیل رسانه ها باید هوشمند، راستگو و امانتدار باشند و پیام را از مرکز وقوع آن به درستی و با دقت نقل کنند تا بتوانیم وحدت کلمه را به عنوان الگو برای جهان اسلام مطرح کنیم.

وی به حضور نخست وزیر فلسطین، اسماعیل هنیه در مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی از طریق ارتباط تصویری از غزه اشاره و تصریح کرد: بستن گذرگاه مرزی رفح مانع حضور مستقیم هنیه در این همایش شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: رادیو ، دنیا ، اسلامی ، تلویزیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار