حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دولت و دستگا‌ه‌های اجرایی و فدراسیون باید به موضوع شرط‌بندی در فوتبال ورود کنند

سخنگوی فراکسیون ورزشی مجلس شورای اسلامی در خصوص شرط‌بندی در فوتبال گفت: پرونده شرط‌‌بندی در فوتبال هنوز به مجلس نیامده است تا آن را بررسی کنیم.

سیدهادی حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: شرط‌بندی در فوتبال در ایران به صورت غیر قانونی انجام می‌شود اما تا‌ آلان پرونده‌ای در این خصوص به مجلس ارجاع نشده است.

حسینی در ادامه اظهار داشت: در سال‌های گذشته مؤسسات شرط‌‌بندی در فوتبال از وزارت ارشاد مجوز می‌گرفتند اما در حال حاضر کارهای شرط‌بندی را به صورت غیر‌قانونی انجام می‌دهند.

سخنگوی فراکمیسیون مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به نظرم دولت و دستگا‌ه‌های اجرایی و فدراسیون باید به موضوع شرط‌بندی در فوتبال ورود کرده و آن را ساماندهی کنند.

وی عنوان کرد: هم‌اکنون شرط‌‌بندی در فوتبال در ایران کژدار و مریض اجرا می‌شود؛ به هرحال مسئولان فوتبال باید برای موضوع شرط‌بندی در فوتبال تعیین تکلیف کنند.

حسینی در مورد فشار مجلس برای واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی عنوان داشت: مجلس فشاری به وزات ورزش و جوانان در واگذاری این 2 باشگاه به بخش خصوصی وارد نمی‌کند. اعضای مجلس وزارت ورزش و جوانان وقت را مورد توجه قرار داده‌اند که تا پیش از شروع فصل جدید 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برخی از اقدامات وزارت ورزش و جوانان در واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی اشکالاتی دارد که باید آن‌ها را اصلاح کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار