همینطور که در پیاده‌رو خیابان در حال رفتن و نگاه کردن به ویترین مغازه‌ها بود ماشین‌های مختلف با رنگها و مدلهای گوناگون برایش بوق می‌زدند اما او در فکر دیگری بود از دوران کودکی تا به حال آنقدر روزهای رنگی برای خود پرورانده بود اما ...

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، به هر شکل چند ساعتی را گذراند و به هر مکانی که می‌توانست سرک کشید اما دیگر مغازه‌ها هم کارو کاسبی را تعطیل کرده و شهر رو به خاموشی می‌رفت و او مانده بود و ظلمات شب، کجا را داشت برود؟ نه دوستی و نه آشنایی که روی آن را داشته باشد و بخواهد پیش او برود.
 
دیگر کسی برای او باقی نمانده بود و او از زمانی که مهر"دختر فراری" بر پیشانی‌اش خورده بود تمام پلهای پشت سر خود را خراب کرده می‌دید، در تنهایی خود در حال قدم زدن در کوچه‌ها و خیابان‌ها بود که خستگی بر او متولی گشت و خواست مسیری را با تاکسی طی کند بلکه اشراقی کرده باشد.
 
رضا عسگریان عضو هیئت دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران بزرگترین علت فرار دختران از منزل، یک نوع مکانیسم دفاعی است که در مقابل خانواده‌ از خود نشان می‌دهند که این مکانیسم دفاعی بیشتر جنبه اعتراض‌آمیز، در مقابل خانواده‌هایشان دارد.
 
عسگریان گفت: معمولا هدف این گونه دختران مقاومت و مقابله با خانواده‌هایش است در بسیاری از موارد شکاف نسلها و اختلاف طبقاتی و حتی فکر و نگرش آنها نسبت به زندگی و آینده سبب بروز فرار آنها از خانواده‌هایشان می‌شود.گزارش: سحر آرام
 
انتهای پیام/

برچسب ها: فرار ، سراب ، مغازه ، ویترین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار