آخرين قسمت مجموعه مستند "زندگي زير پوست من" به تهيه كنندگي بهروز نوراني پور روز يكشنبه 4 خرداد از ساعت 22.30 دقيقه روي آنتن مي‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومي شبكه سه سيما، سيزدهمين قسمت مستند "زندگي زير پوست من" داستان دانش آموز 7 ساله اي را در بر‌مي گيرد كه به دليل زندگي هميشگي با كيسه اكسيژن براي رفتن به مدرسه دچار مشكل است و معلم او از راه دور آموزش وي را برعهده مي گيرد. اين دانش آموز در قم زندگي مي كند و والدين و معلمش در تلاش براي تغيير شرايط روحي و رواني وي هستند.
 
بهروز نوراني پور تهيه كننده و كارگردان اين مجموعه مستند درباره چگونگي رسيدن به سوژه نامبرده بيان داشت: سوژه هاي زندگي زير پوست من به روش هاي گوناگوني انتخاب مي شوند. بعضي از آن ها را به واسطه تحقيق ميداني به دست مي آوريم و تعدادي از آن ها توسط خود مخاطبان معرفي مي شوند.
 
وي با اشاره بازخوردهاي مثبث و استقبال مردم از اين مستند به ويژه قسمت هاي اخير آن افزود: بازخوردها نسبت به زندگي زير پوست من خيلي خوب بوده است. به ويژه هفته گذشته كه داستان معلمي را روايت مي كرديم كه با نزديكي به ايام امتحانات دانش آموزان دچار بيماري مي شود و نمي تواند براي تدريس به مدرسه برود. همچنين جايگزيني پيدا نمي كند كه به روستاي دور افتاده سنجگان براي درس دادن به دانش آموزان برود. بنابراين تصميم مي گيرد تا دانش آموزان را در حالي كه از بيماري روي تخت افتاده است، در خانه خود تعليم دهد.
 
مجموعه مستند "زندگي زير پوست من" كاري از گروه اجتماعي شبكه سه سيماست كه پخش آن 13 قسمت 30 دقيقه يكشنبه اين هفته به پايان مي رسد. اين مستند با پرداختن به زندگي روزمره سوژه هايي خاص و ارائه تصوير و روايتي واقع گرايانه از آن موضوعاتي انساني و اخلاقي را مطرح مي كند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: مستند ، مجموعه ، آنتن ، هفته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار