رئیس فدراسیون والیبال صربستان و رئیس دپارتمان لیگ جهانی در FIVB که پس از پایان دومین مسابقه از آینده روشن والیبال ایران اظهار امیدواری وبر لزوم وجود زمان برای موفقیت ایران با کواچ تاکید کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، الکساندر بروچیچ اظهار داشت: صبستان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و توانسته به سطح خوبی از امادگی دست یابد.

وی افزود: در این گونه مسابقات که جنبه دوستانه و تدارکاتی دارد، برد و باخت زیاد تفاوتی ندارد. چرا که مربیان در این دیدار ها در حال تست و امتحان هستند. دائما بازیکنان تغییر می دهند تا نسبت به آنها شناخت پیدا کنند. پس نتیجه چندان اهمیتی ندارد ولی برای شناخت ترکیب اصلی تیم مهم است.

بروچیچ در خصوص اسلوبودان کواچ سرمربی حال حاضر تیم ملی ایران گفت: سرمربیگری شغلی جذاب هست. مخصوصا برای مربی ای جوان و با انگیزه مثل کواچ. او تجربه حضور در لیگ سری آ ایتالیا را به عنوان مربی دارد و با پروجیا نتایج خوبی کسب کرده است و می تواند با تیمی مثل را ایران در راه موفقیت هدایت کند.

بروچیچ با تاکید بر لزوم وجود زمان برای رسیدن والیبال ایران به موفقیت با کواچ گفت: ایران برای رسیدن به اهدافش و طی کردن پله های موفقیت نیاز به زمان دارد. چرا که کواچ به تازگی  سرمربی این تیم شده است. ایران هم بازیکنان بزرگ و خوبی دارد. این مربی می تواند ایران را در مسیر موفقیت هدایت کند و من به شخصه برای والیبال ایران آینده خوبی را پیش بینی می کنم.

وی در پایان افزود: دکتر داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران خیلی وقت پیش از ما در خواست برگزاری کمپ تمرینی مشترک کرد. من در جواب به آنها گفتن این امکان پذیر است و از آن استقبال می کنیم ولی در صورتیکه ایران به لیگ جهانی راه پیدا کند و زمانیکه این تیم به لیگ جهانی جهانی صعود کرد، خوشحال شدم.  الان همان زمان است. ایران پله به پله مسیر موفقیت را طی کرده و اکنون خود را در جمع برترین تیم های والیبال رسانده است و می تواند هر روز بهتر شود. من بسیار امیدورام؛ والیبال ایران آینده روشنی دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.