ولی زاده گفت: برای پاکت‌های سیگار باید تصاویری انتخاب شود که بهترین اثر را داشته باشد و با فشاری که روی صنعت دخانیات بود مجبور شویم فضای تبلیغ را از روی پاکت‌ها بگیریم که یک دستاورد رو به جلو است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ مهندس ولی‌زاده کارشناس ارشد دبیرخانه‌ی ستاد کنترل دخانیات در حاشیه‌ی نشست خبری هفته بدون دخانیات گفت: خدمات مشاوره‌ی ترک دخانیات در بسیاری از کشورها راه‌اندازی شده و نشان می‌دهد که مقرون به صرفه است و کسانی که احتیاج به مشاوره دارند اطلاعات را از این خطوط تلفنی دریافت می‌کنند. 
 
وی افزود: ما تاکنون نتوانسته‌ایم زیرساختهای لازم آن را فراهم کنیم اما 110 کارشناس مربوطه برای این امر مستقر شده‌اند که از طریق سامانه‌های موجود در وزارت بهداشت این کار انجام شود. 
 
وی ادامه داد: تصاویری که روی پاکت دخانیات وجود دارد تأثیری بر روی مصرف کنندگان دائمی ندارد و این تصاویر طی 6 ماه تا 1 سال باید عوض شود. 
 
ولی زاده خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی‌هایی که با رفیعی‌فر سرپرست دفتر آموزش انجام می‌دهیم تصاویری باید انتخاب شود که بهترین اثر را داشته باشد و با فشاری که بر روی صنعت دخانیات بود مجبور شدیم فضای تبلیغ را از روی پاکتها بگیریم که این خود یک دستاورد رو به جلو است و در فازهای بعدی تصاویر مؤثرتری را خواهیم داشت. 

انتهای پیام/
برچسب ها: دخانیات ، سیگار ، تبلیغات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار