هیجدهمین دوره مسابقات تیم شطرنج جام ملت‌های آسیا به میزبانی کشورمان در تبریز دنبال می‌شود.

خسرو شیخ‌هرندی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در این باره اظهار داشت: نتیجه بازی امروز و فردا شانس مدال آوری تیم را مشخص می‌کند.

مربی تیم ملی "ب" مردان کشورمان در خصوص عملکرد تیم ملی گفت: تیم ملی "ب" پشتوانه تیم ملی "الف" کشورمان است و تا به امروز 2 پیروزی و یک تساوی و یک شکست داشته است. باخت تیم "ب" برابر قزاق‌ها دور از انتظار نبود.

زیرا این تیم بسیار قوی‌تر از تیم ایران است و تمام بازیکنانش استاد بزرگ پارتینگ بالاتر از 2500هستند.

وی افزود: تیم ملی"الف" امروز برابر ویتنام که یکی از قدرت‌های شطرنج‌ آسیا است، بازی دارد و اگر به نتیجه تساوی یا پیروزی دست یابد بسیار چشم‌گیر و ایده‌آل است. نتیجه بازی امروز و فردا شانس مدال‌آ‌وری تیم را نسبتأ روشن می‌کند، هر دو تیم ملی‌پوش کشورمان تاکنون نتایج خوب و رضایت‌بخشی کسب کرده‌‌اند.

وی تصریح کرد: به خاطراین‌که پنج دور از بازی‌ها مانده است، نمی توان پیشگویی جدی در رابطه با نتیجه نهایی بازی کرد. باید بگویم بازی درست و کمی هم شانس به کسب مدال کمک بیشتری می‌کند.

هرندی گفت: جدی‌ترین حریف، کشور چین است و کماکانی در صدر جدول قرار دارد و می‌توان گفت از شانس زیادی برای قهرمانی برخوردار است.

وی در ادامه گفت: اهمیت این مسابقات از آن جهت که قهرمان باشگاه‌های آسیار سهمیه حضور در مسابقات باشگاه‌های جهان را کسب می‌کند، بسیار بالاست.

انتهای پیام/
برچسب ها: شطرنج ، ملی پوش ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار