رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: طرح ارتقا سلامت در بیمارستان‌های دانشگاهی دولتی در حال اجراست که پرداخت کامل هزینه‌های بستری بیماران صعب‌العلاج از دیگر بسته‌های این طرح است که از 15 خرداد پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر علی‌اصغر پیوندی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نشست خبری ششمین جشنواره دانشجویی فرهنگی که اول تا سوم شهریور در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار خواهد شد گفت: برگزاری این جشنواره در سال 87 در علوم پزشکی اصفهان آغاز شده است فرصتی برای دانشجویان رشته‌های مختلف جهت شکوفایی استعدادهای خود در عرصه فرهنگ و هنر است. 
 
وی با اشاره به اینکه طی شش دوره گذشته این جشنواره امسال در فضای دولت امید برگزار می‌شود تصریح کرد: بیشترین آثار رسیده به این جشنواره مربوط به دانشجویان رشته پزشکی بوده است. 
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری در دانشگاه‌ها دانست و ادامه داد: غنی ‌سازی در جهت ارتقا سلامت فرهنگ و هنر در دانشجویان و همچنین جهت دهی به کانون‌های دانشجویی از دیگر اهداف جشنواره امسال است. 
 
دکتر پیوندی یادآور شد: در آثار ارسالی به جشنواره امسال شاهد مشارکت بیست دانشجو در ثبت یک اثر بودیم که نشان از کار تیمی دانشجویان دارد. 
 
دکتر پیوندی شناسایی افراد نخبه را از دیگر اهداف جشنواره امسال دانست و گفت: تبادل افکار و عقاید بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از دیگر اهداف جشنواره است. 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اجرای طرح ارتقای سلامت افزود: همه بیمارستان‌های دانشگاهی دولتی این طرح را اجرا می‌کنند ولی بیمارستان‌های ارتش و سپاه از این طرح مستثنی هستند. 
 
وی در پایان با بیان اینکه 5 بسته ارتقای سلامت را در بیمارستان‌های دانشگاهی انجام داده‌ایم خاطرنشان کرد: طرح حمایت از بیماران صعب‌العلاج به صورت پرداخت کامل هزینه‌های بستری و همچنین کلینیک‌های ویژه از 15 خرداد در بیمارستان‌های دانشگاهی پیگیری می‌شوند. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار