مردم مصر با رؤیای مصر جدید، در پای صندوق های رأی حاضر خواهند شد تا خشونت، هرج و مرج و تروریسم را در این کشور ریشه کن سازند.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، روزنامه الاهرام مصر، مردم مصر در 25 ژانویه علیه حکومت حسنی مبارک قیام کردند و بعد از سی سال ظلم و فساد این حکومت را سرنگون ساختند و در 30 ژوئن، یکبار دیگر به خیابان ها آمدند .

مصر طی چند سال اخیر، دو انقلاب را پشت سر گذاشته و پس از تجربه تلخ خشونت و هرج و مرج، وارد مرحله جدیدی از تاریخ خود شده است.

الاهرام ادامه داد: مصر اکنون در حساس ترین مرحله انتخابات ریاست جمهوری قرار دارد؛ اکنون نگاه دنیا به  سمت مصر است و از خود می پرسد که آینده ی این ملت، چگونه رقم خواهد خورد؟

تعداد زیادی وجود دارند که طی این مدت شغل خود را از دست داده اند و برای فردای خود احساس امنیت ندارندو برخی به دنبال روزنه ای برای خروج از این وضعیت اسفبار هستند؛ فراتر از همه اینها، خطرات جدی و فراوانی وجود دارد که آینده و امنیت این سرزمین را تهدید می کند. در حال حاضر مصری های مقیم خارج با چهره هایی خندان برای انتخاب رئیس جمهور خود به پای صندوق های رأی آمده اند.

جهان منتظر است تا مردم مصر در لحظه ای تاریخی و متفاوت از تجربه های پیشین، در پای صندوق های رأی حضور یابند. مردم مصر با رؤیای مصر جدید، در پای صندوق های رأی حاضر خواهند شد تا خشونت، هرج و مرج و تروریست را در این کشور ریشه کن سازند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار