دشمنان در سالهای گذشته تلاش کردند تا اختلافات میان مسلمانان را به اوج برسانند و این نقشه خود را در کشورهای عراق ، افغانستان، سوریه ، لیبی، مصر و اخیرا در نیجیریه به کار برده اند.آنها همچنین در فکر به هدر دادن سرمایه های معنوی و انسانی و اقتصادی مسلمانان برای تقویت رژیم صهیونیستی اند.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي هفتمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی، حجت الاسلام علی کریمیان، دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی ضمن خیرمقدم به مهمانان و رئیس جمهور گفت: اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی محل تجمع و هم افزایی رسانه هایی است که مسیر رسالت پیامبر اعظم(ص) را در فضای آشوب ناک جهان امروز برگزیده اند.

وی افزود: دشمنان در سال‌های گذشته تلاش کردند تا اختلافات میان مسلمانان را به اوج برسانند و این نقشه خود را در کشورهای عراق ، افغانستان، سوریه ، لیبی، مصر و اخیرا در نیجیریه به کار برده اند. آنها همچنین در فکر به هدر دادن سرمایه های معنوی و انسانی و اقتصادی مسلمانان برای تقویت رژیم صهیونیستی اند.

دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی با بیان اینکه رسانه های اسلامی در این زمان بر وحدت میان مسلمانان و پرهیز از اختلاف افکنی میان آنها تاکید داشته اند، خاطرنشان کرد: رویارویی با فتنه مذهبی شعار اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی بوده و هدف اصلی این اتحادیه تعامل با یکدیگر است.

کریمیان ادامه داد: در این اجلاس بازار فیلم اسلامی با حضور 120 شرکت کننده و 700 اثر منحصر به فرد برپا شده است و همچنین نمایشگاهی از تجهیزات ارتباطی رادیویی و تلویزیونی آغاز به کار می کند.

وی ابراز امیدواری کرد: طبق آن فرمایشی که رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای فرموده اند رسانه های اسلامی باید بتوانند چهره حقیقی غرب را به مخاطبین خود معرفی و ان شا الله در شکل گیری قدرت جهانی امت اسلامی و گسترش و تثبیت آن تاثیرگذار باشند.

اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی از امروز به مدت سه روز در سالن همایش های صدا وسیمای جمهوری اسلامی برگزار می شود.

همچنین جمعی از 220 عضو اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی از 35 کشور جهان در این اجلاس حضور دارند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار