رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با اشاره به تعداد بانوان امدادگر در حوزه داوطلبان، اظهار کرد: ۸۰ هزار زن امدادگر در کشور به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  فرحناز رافع با بیان اینکه فعالیت زنان کارنامه خوبی در عرصه مشارکت مردمی است ، گفت: در حال حاضر ۸۰ هزار زن امدادگر با جمعیت داوطلبان هلال احمر همکاری می کنند که این تعداد از سوی ۱۸ هزار تیم امدادگر آموزش تخصصی دیده‌اند.

*فعالیت ۷۰۰ هزار عضو داوطلب در کشور

وی افزود: این بانوان داوطلب در حوزه‌های امداد و نجات در جاده، اسکان اضطراری، تغذیه در بحران، تیم های پشتیبانی و رانندگی های تخصصی فوق سنگین آموزش می‌بینند.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر با بیان اینکه بالغ بر ۷۰۰ هزار عضو داوطلب در کشور فعال هستند، خاطرنشان کرد: ۴۸ درصد از این جمعیت را زنان و مابقی را مردان تشکیل می‌دهند، اما مشارکت زنان در فعالیت‌های داوطلبانه بسیار بیشتر از مردان است.

*همکاری بیش از ۶۶۰ هزار داوطلب و خیر با هلال‌احمر‌

وی با بیان اینکه بیش از ۶۶۰ هزار داوطلب و خیر با سازمان داوطلبان هلال‌احمر همکاری می‌کنند، تصریح کرد: پروژه‌هایی که از سوی جمعیت هلال‌احمر طراحی می‌شود، پروژه‌هایی همسو با محرومیت‌زدایی است و در شهر و روستا و مناطق محروم و دورافتاده اجرا می‌شود.
برچسب ها: مشارکت ، امدادگر ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار