وی افزود: امیدوار هستیم تا با تمرکز بر بازاریابی و معرفی فرصت های حضور در نمایشگاه گردشگری بین المللی تهران، زمینه آگاهی هر چه بیشتر و استقبال جهانیان از این بازار مهم در حال شکل گیری را فراهم آوریم.
رحمانی موحد همچنین با بیان اینکه در تلاش هستیم با برگزاری نمایشگاه مذکور تصمیم ساز صنعت گردشگری منطقه باشیم، گفت: در شکل گیری روابط بین المللی قابل انتظار در این نمایشگاه، ارتباط کشورهای مختلف با یکدیگر، امکان فروش بسته های اختصاصی سفر ویژه هر کشور و نیز معرفی ایران از زوایای مختلف به شکل تخصصی و کارشناسی انجام خواهد گرفت.
گفتنی است: طی سلسله جلسات متوالی کارگروه تخصصی برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران موضوعاتی همچون انتخاب غرفه ها در محل نمایشگاه های بین المللی تهران، نحوه بازاریابی، طراحی لوگو و شعار مربوطه، طراحی غرفه ها، بخش های تشکیل دهنده سایت نمایشگاه، چگونگی بهره مندی از صنایع دستی و هنرهای بومی، نحوه معرفی فرهنگ و تاریخ کشور در کنار جاذبه های طبیعی و گردشگری مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
انتهای پیام/