یک میلیون و 500 هزار سالمند از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره مند هستند

معاون کمیته امداد کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،از بهره مندی یک میلیون و500 هزار نفر از سالمندان از خدمات حمایتی امداد خبر داد.

حسین ذوالفقاری با بیان اینکه، یک میلیون و 750 هزار خانوار در کشور تحت پوشش این کمیته امداد هستند گفت:یک میلیون و 130 هزار زن سرپرست ازخدمات این نهاد استفاده می کنند.

وی با اشاره به گسترش آسیب های اجتماعی در جامعه افزود:مددجویانی که به امداد مراجعه می کنند ازنظر فرهنگی،جغرافیایی و سنی تنوع نیاز دارند وامداد با یک نقشه نمی تواند به همه نیاز ها پاسخ دهد و برای همین منظور اجرا می شود.

ذوالفقاری از ارائه بسته خدمات درمانی پایه و تکمیلی به یک میلیون و800 هزار نفر در کشور خبر داد و افزود:حدود 7 میلیون نفر در کشور به صورت موردی و دائم از خدمات امداد استفاده می کنند.

معاون کمیته امداد کشور با بیان اینکه تلاش داریم تا افراد جوان به کمیته امداد وابسته نشوند گفت:آسیب های اجتماعی تولید کننده فقر در جامعه است و برای مثال اعتیاد به عنوان یکی از آسیب ها منجر بع طلاق می شود و طلاق برای کمیته امداد مددجو تولید می کند و اگر پیشگیری از آسیب های اجتماعی انجام نشود در آینده باز هم شاهد حضور مهمانان ناخوانده در امداد خواهیم بود./س


برچسب ها: سالمند ، کمیته ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.