مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی، گفت: با اتمام طرح های در دست اجرا در شهرک صنعتی اهر زمینه برای اشتغال 1300 نفر فراهم می گردد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،محمدعلی عسگری در حاشیه جلسه هماهنگی دومین همایش فرصت های سرمایه گذاری در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: شهرک صنعتی 247 هکتار شهرستان اهر یکی از شهرک های صنعتی مجهز در استان می باشد که تمام اقدامات زیربنایی دراین شهرک به مرحله اتمام رسیده و آماده ارائه خدمات به سرمایه گذاران می باشد.

وی، گفت: در فاز اول 80 هکتار از اراضی این شهرک آماده سازی شده و به علت استقبال سرمایه گذاران فاز دوم این شهرک نیز در مرحله آماده سازی و عرضه به سرمایه گذاران دومین همایش فرصت های سرمایه گذاری می باشد.

این مقام مسئول گفت: در دو سال گذشته به زیرساخت های شهرک از جمله گازرسانی، برق رسانی، سیستم ارتباطات، جاده مناسب دسترسی، مسیر گشایی، آسفالت و سایر موارد توجه ویژه ای شده است.

وی، از امادگی شرکت شهرک های صنعتی استان برای ایجاد دومین شهرک شهرستان در صورت تأمین زمین مناسب از سوی مسئولین شهرستان خبر داد و افزود: به جهت قابلیت های بسیار مناسب در جهت سرمایه گذاری این شرکت آمادگی لازم را برای احداث شهرک دوم در شهرستان اهر دارد.

وی، در پایان با ارائه گزارش از وضعیت عمومی شهرک صنعتی اهر و طرح های فعال آن گفت: هم اکنون 14 واحد تولیدی صنعتی، خدماتی در شهرک صنعتی اهر فعال هستند و 16 واحد نیز در مرحله اجرا و ساخت و تجهیز می باشد و 10 واحد نیز با اخذ زمین راکد می باشند که تذکرات لازم در جهت تعیین وضعیت آنها داده شده که در صورت عدم فعالیت لازم با هماهنگی دستگا ههای ذیربط از این افراد خلع ید خواهد شد و به افراد واجدالشرایط دیگر واگذار خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/ش/ن

 

برچسب ها: اتمام ، طرح ، شهرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.