سعید نژاد گفت: شرکت تایدواتر به عنوان بزرگترین شرکت دریایی ما در اسکله‌های بین المللی کانتینری ما نیست و هیچ شکایتی بین این شرکت و سازمان بنادر وجود ندارد.

محمد سعید نژاد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه شرکت های  متعددی در حال حاضر در بندر شهید رجایی وجود دارد، گفت:  شرکت تایدواتر  به عنوان  بزرگترین شرکت دریایی ما  در اسکله های بین المللی کانتینری ما نیستند.

وی در ادامه افزود: شرکت تایدواتر در بنادر دیگر براساس شرایط خودش تصمیم گیری می کند و تاکنون هیچ شکایتی شرکت پیمانکاری بزرگ خیلی داریم تا کنون هیچ شکایتی بین طرفین  صورت نگرفته است.

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه گفت: شرکت دریایی سینا به عنوان یک شرکت دریایی دیگر همچنان در بندر شهید رجایی فعالیت می کند.

** رشد 40 درصدی مسافر دریایی در امسال

سعید نژاد در ادامه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مسافر دریایی امسال نسبت به سال گذشته رشد 40 درصدی داشته است، گفت: درایام نورز امسال 7 میلیون مسافر دریایی وجود داشته و جمع مسافران دریایی ما  سال گذشته 14 میلیون و 300 هزار نفر بود.

وی در ادامه اظهارداشت: شناوردریای که برای مسافربری استفاده می شود 56 فروند است  که تمامی آنها جزوشناورهای نو وجدید است.

مدیر عامل سازمان بنادر و دریایی نوردی با اشاره به اینکه  500 هزار خودرو فقط در ایام نوروزاز طریق دریا تردد کرده است، افزود: این وضعیت از نظر ما بسیار عالی است و تا کنون رشد خوبی داشته است.

سعید نژاد در ادامه خاطر نشان کرد: امیدواریم این رشد دریایی ادامه یابد و گردشگری و توریسیم دریایی را در ایران با همکاری مسولان تقویت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار