راهكارهای اجرايی برای هماهنگی و جلب حمايت سيستم بانكی از سرمايه گذاران و فعالان اقتصادی و گسترش شعب بانک ها در منطقه آزاد انزلی در نخستین نشست تخصصی شورای بانک های استان گيلان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ؛ در این نشست که در منطقه آزاد انزلی برگزار شد ، مدير عامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت : با توجه به بهبود فضای كسب و كار به ويژه اجرای قانون كالای همراه مسافر و تردد خورو با پلاک منطقه آزاد الزامی است بانک های استان با ايجاد شعبه های جديد حضور فعال تری در اين منطقه داشته باشند.

رضا مسرور با اشاره به فعاليت ۱۲ شعبه از بانک های استان در محدوده اين منطقه آزاد افزود: با رشد ثبت شركت های اقتصادی و صنعتی و خدماتی در منطقه از زمستان گذشته تاکنون در حال حاضر تعداد شركت ها در منطقه آزاد انزلی به 900 واحد رسیده است .

وی اظهار امیدواری کرد : با فعاليت بيشتر شعب ارزی بانک ها و حمايت از صادر كنندگان و تجار حجم فعاليت اقتصادی و سرمايه گذاری كه موجب رشد اشتغال در استان می شود افزايش بايد. محمد حسين اصغريان ؛ معاون برنامه ريزی استاندار گیلان نيز در اين نشست منطقه آزاد انزلی را موتور محركه توسعه اقتصادی استان دانست و گفت : لازمه هر فعاليت اقتصادی وجود و حمايت موسسات مالی و اقتصادی است/س.


 


برچسب ها: منطقه ، آزاد ، انزلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.