سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس از مشکل تامین نقدینگی مسکن مهر در فاز‌های سه و 9 پردیس خبر داد.

حسن ولی ‌پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در برهه کنونی، پولی برای تکمیل واحدهای فازهای سه و 9 پردیس نداریم.

وی ادامه داد: در صورت همکاری متقاضیان در تامین آورده اولیه، این واحدها با سرعت بیشتری احداث می ‌شود.

ولی‌ پور افزود: شرکت عمران پردیس در احداث ساختمان ‌ها و واحدهای مسکونی، با این شرایط نمی‌ تواند اقدامی انجام دهد.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس تصریح کرد: حدود یک هزار و 600 نفر در فاز سه آورده خود را تکمیل نکرده‌ اند و رقم‌ های مختلفی در این زمینه وجود دارد که باید پرداخت و آورده افراد تکمیل شود.

وی ادامه داد: در فاز‌های سه و 9 قدیم مشکل واریزی متقاضیان را داریم؛ اگر متقاضیان مبالغ خود را واریز کنند، قطعا با فشاری که بر پیمانکار می ‌آوریم، زمان افتتاح را هم جلوتر می‌ اندازیم.

ولی‌ پوراضافه کرد: امروز نمی‌ توانیم زمان دقیقی برای بهره‌ برداری از این طرح‌ ها اعلام کنیم؛ چون پولی در حساب شرکت عمران شهر جدید پردیس برای این دو فاز وجود ندارد.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: در فاز 9 قدیم پردیس، سه هزار و 200 واحد مسکونی وجود دارد و در فاز سه نیز 8 هزار و 420 واحد در دست احداث است/س .


برچسب ها: مسکن ، نقدینگی ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
متقاضی
۱۰:۳۳ ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
آقای ولیپور عزیز با سلام،شما میتوانید با تحویل واحد به کسانی که آورده شان را تکمیل کردند بازماندگان را تحریک و تشویق به واریز بقیه سهمشان بکنید. اساسآ خود متقاضیان ببینند تکمیلیها واحدشان را تحویل گرفتند مشکل حل میشود. با تشکر