مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان درمسابقات قهرمانی آسیاگفت: از استعفای مراد محمدی در هفته گذشته خبردارم اما این که با کناره گیری او موافقت شده یا قرار است اتفاقات دیگری رخ دهد هیچ اطلاعی ندارم.

محمد اصلانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در هر صورت در مسابقات قهرمان آسیا با توجه به این که تیم کاملا کم تجربه ای را در یک فرصت کوتاه جمع و جور کردیم و در نهایت نیز روی سکوی دوم ایستادیم نتیجه بدی کسب نشد،هر چند می توانستیم بهتر از این همه باشیم اما به دلیل برخی از مسائل این موضوع محقق نشد.

وی درباره علت استعفای مراد محمدی از سمت سرمربی گری تیم ملی نوجوانان گفت:من از این موضوع اطلاعی ندارم،مراد محمدی یک تصمیم کاملا شخصی گرفته و دلایل خاص خودش را دارد اما به نظر من باتوجه به این که در رده سنی نوجوانان به لحاظ کشتی گیر تغییرات زیادی وجود دارد باید به این کادر فرصت تا فارغ از بحث نتیجه بهتر و بیشتر بتوانند در امر پشتوانه سازی و سازندگی گام بردارند.

دارنده چندین مدال رنگارنگ آسیا افزود:با توجه به حضور بزرگان کشتی در شواری فنی و درایتی که شخص رسول خادم دارد مطمئن هستم آنها بهترین تصمیم برای تیم نوجوانان خواهند گرفت.

اصلانی خاطرنشان کرد:مسابقات جهانی مرداد ماه جاری در کشور اسلواکی برگزار خواهد شد به هیمن منظور فرصت چندانی برای مهیا ساختن تیم نداریم درنتیجه برای حضور پرقدرت در این میدان مهم و بزرگ باید هر چه زودتر همچون فرنگی کاران کار خود را شروع کنیم.در نهایت نیز امیدورام هر کادری مسئولیت نوجوانان را بر عهده گرفت بتوانند در راستای اهداف اساسی این رده سنی موفق باشد چرا که اقتدار کشتی از هر چیزدیگری مهم تر است.


برچسب ها: کشتی ، تیم ملی ، نوجوانان ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار