شرکت نفتی "توتال" فرانسه اعلام کرد با شرکت "لوک اویل" روسیه درباره استخراج و به بهره برداری رساندن ذخایرمیادین نفت رسی(نفت شیل) روسیه سرمایه گذاری مشترک انجام داده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری شینهوا؛  شرکت توتال فرانسه با انتشار گزارشی اعلام کرد دو شرکت روند اجرای توافقنامه ای که دو شرکت در دسامبر سال 2013 با ایجاد سرمایه گذاری مشترکی امضا کردند آغاز کرده اند. در این سرمایه گذاری مشترک شرکت لوک اویل روسیه 49درصد و شرکت نفتی توتال فرانسه نیز 51 درصد سهم دارد.
بر اساس گزارشی که دو شرکت نفتی روسیه و فرانسه در همین باره منتشر کرده اند این توافقنامه درباره امکانپذیری فنی توسعه و به بهره برداری رساندن منابع نفت رسی منطقه ای به مساحت 2700 کیلومتر مربع در منطقه خودمختار خانتیس- مانسیس است . قرار است یک شرکت حفاری نیز از سال 2015 کار خود را در این منطقه آغاز کند.
هدف شرکت توتال از مشارکت در این طرح نفتی آن است که سهم این شرکت در اکتشاف و به بهره برداری رساندن سوخت های غیرمتعارف افزایش دهد. توتال که از بیش از دو دهه پیش در روسیه فعال است هر روز در این کشور 207 هزار بشکه نفت تولید می کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار