رییس مرکز آزمون گفت: زمان مصاحبه‌های دکتری دانشگاه آزاد 15 خرداد اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ دکتر ناصر اقبالی، رییس مرکز آزمون در کنفرانس مطبوعاتی از زمان اعلام مصاحبه‌های دکتری دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: میزان تاثیر گذاری مصاحبه در آزمون دکتری 25 درصد و میزان تاثیر گذاری نمره آزمون 75 درصد است، همچنین از گروه‌های آموزشی درخواست شده که زمان قطعی مصاحبه را اعلام کنند و امیدواریم از 15 خرداد ماه زمان بندی مصاحبه‌ در گروه‌های مختلف از طریق سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.net منتشر شود.

وی افزود: داوطلبان بین دو تا سه برابر ظرفیت بسته به گروه‌های آموزشی به دانشگاه‌ها معرفی می‌شوند و داوطلبانی که در دوره بدون آزمون شرکت کرده‌اند، باید در تاریخی که ثبت نام شده‌اند، فارغ التحصیل شده باشند، در غیر این صورت تخلف محسوب می‌شود.

رییس مرکز آزمون با بیان اینکه طرح دوره دکتری پژوهش و استاد محور از سال جاری در دانشگاه آزاد اجرا خواهد شد، عنوان کرد: تفاوت دوره دکتری پژوهش محور با دکتری استاد محور در این است که در صورتی که فرد استاد خود را تعیین کرده باشد، به سرعت وارد مرحله تحقیقاتی و پژوهشی می‌شود.

اقبالی تصریح کرد: مصاحبه‌های آزمون دکتری در دوره با آزمون هزینه‌ای نخواهد داشت و تنها مصاحبه‌های دوره‌های بدون آزمون هزینه دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نحوه پذیرش در این دوره‌ها از طریق آزمون و بدون آزمون باعث نزدیک شدن دانشگاه‌ها به بازار و صنعت می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار