دروازه بان تیم ملی درباره اردوی تدارکاتی اتریش و همچنین بازی دوستانه برابر بلاروس به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، رحمان احمدی- دروازه بان تیم ملی فوتبال در خصوص برگزاری اردوی تدارکاتی گفت: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتم. روند آمادگی تیم ملی خوب بوده و انجام کارهای تاکتیکی شرایط تیم را بهتر می کند تا به آمادگی 100 در صد جسمانی برسیم.

وی در ادامه درباره بازی دوستانه برابر بلاروس گفت: دیدار برابر بلاروس، بازی بدی نبود. بازی فیزیکی و سنگینی بود که برگزار شد. معتقدم بازیهای تدارکاتی که پیش رو داریم باعث می شود بچه ها خوب بازی کنند و برای رقابتهای جام جهانی آماده شوند.

احمدی در مورد دیدار مقابل نیجریه، آرژانتین و بوسنی گفت: اولین دیدار برابر نیجریه است و این تیم، تیم بدی نیست. بستگی دارد که بازیهای جام جهانی را سخت بگیریم یا آسان. اگر سخت بگیریم بی شک به ما سخت خواهد گذشت. بازیهای آرژانتین را دیده ام و تمامی مهاجمان این تیم را می شناسم. اما هنوز فیلمی از تیم بوسنی ندیده ام. بازیهای سختی را پیش رو داریم اما هر چقدر سخت باشد باز هم فوتبال خوب ایرانی را به نمایش می گذاریم.

وی در باره تمرینات اختصاصی دروازبانان که انجام می شود گفت: تمرینهای اختصاصی خوبی را انجام داده ایم  و فکر می کنم تا زمان مسابقات پیش رو، آماده تر نیز شویم. اردوی افریقای جنوبی بسیار مطلوب بود و تمرینات بدنسازی خوبی را پیگیری کردیم و فکر می کنم این روند، به سیستم تیم کمک بسزایی می کند.

احمدی در پایان از مردم و رسانه ها خواست تا همچون گذشته از تیم ملی حمایت کنند و حمایتهایشان ادامه دار باشد.
 
انهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار