افشار دوست دبیر کل فدراسیون والیبال گفت: خدارو شکر تا به این ساعت برنامه‌هایی که تنظیم کرده‌بودیم به نحو مطلوبی اجرا شد.

محمود افشاردوست دبیر کل فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: خوشبختانه تیم ملی بدون هیچ مشکلی در صربستان حضور دارد و خود را برای حضور در دیدار هفته اول لیگ جهانی‌آماده می ‌کند. ما برای شرکت در این مسابقات هیچ مشکلی نداشتیم و چند ماه قبل از شروع سال جدید کارمان را تنظیم کرده‌بودیم. خوشبختانه سفارت‌های کشورهای بلغارستان، صربستان، برزیل و... هم نهایت همکاری را با فدراسیون ایران داشتند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مسئولان فدراسیون توقعاتی که از ولاسکو داشتند را در زمان کواچ هم دارند؟ گفت: به این موضوع باید فنی‌‌تر پرداخت، اگر در این مدت زمان کوتاه انتظار ادامه راه کادر فنی گذشته را از کواچ داشته باشیم، این انتظار معقول نیست. باید اجازه داد تا زمان عبور کرده و شرایط جدید در سیستم جدید ایجاد شود.

دبیر کل فدراسیون والیبال گفت: هر فرد و مربی، ایده و عقاید خاص خود را دارد. کواچ هم در تیم باشگاهی خود در ایتالیا نشان داد که تفکراتش بسیار حرفه‌ای و سطح بالاست، برای اجرا و به نتیجه رسیدن تفکرات، کواچ نیاز به زمان دارد تا آنچه را که در ذهن خود به عنوان سرمربی پرورانده همانند خوراک به شاگردانش تزریق کند و منتظر اتفاقات بعدی باشد.

افشار دوست گفت: کواچ معتقد است که تیم ایران بسیار خوب و با انگیزه است و از ملی‌پوشان انتظار رشد دارد، من هم با این عقیده موافقم ولی همگان می دانند که بیش از 20 سال طول کشید تا والیبال ایران به لیگ جهانی راه یابد. حال نباید پس از یک دوره حضور در این مسابقات از ملی‌پوشان توقعات اتفاقات عجیب و غریب داشته باشیم، چون منطقی نیست.

وی گفت: بهر‌ه‌برداری از والیبال در لیگ جهانی نیاز به صبر و حوصله دارد تا برنامه‌های فدراسیون به طور مطلوب به بار نشینند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار