قائم مقام شهردار منطقه 20 از تعبیه امکانات رفاهی و خدماتی در پهنه جنوب غربی حرم امام خمینی(ره) و آمادگی مدیریت شهری برای میزبانی زائران این حرم مطهر در روزهای 13 و 14 خرداد خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  اصغر عطائی با بیان این خبر گفت: بزرگترین پهنه حرم مطهر امام خمینی(ره) در مجاورت عوارضی تهران- قم، با تلاش جهادی عوامل مدیریت شهری منطقه 20 که از 15 فروردین ماه فعال هستند، آماده سازی شده و مهیای پذیرایی از زائران استان های جنوبی و جنوب شرقی کشور است.

عطائی به اقدامات عمرانی و ترافیکی این پهنه شامل توزیع 50 تن آسفالت، خط کشی محوری با حجم عملیات 20 هزار مترطول اشاره کرد و افزود: کاشت 500 اصله درخت و هزار مترمربع گل و درختچه، وجین علف های هرز و واکاری جنگل کاری از دیگر اقدامات مدیریت شهری منطقه 20 در پهنه جنوب غربی حرم مطهرامام خمینی(ره) بوده که به منظور بهسازی فضای سبز آن محوطه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه پاکسازی و نظافت پهنه تحویلی با حجم عملیات 11 هزار مترمربع تا 15 خرداد ادامه دارد اظهار داشت:نصب14 چشمه سرویس بهداشتی پرتابل، تامین پارکینگ و استقرار ایستگاه های صلواتی و فرهنگی نیز برای ارائه امکانات رفاهی و خدماتی به زائران پیش بینی شده است.

قائم مقام شهردار منطقه 20 در پایان افزود: عوامل مدیریت شهری در روزهای 13 و 14 خرداد در آماده باش هستند تا بهترین خدمات به زائران و سوگواران ارائه شود.

برچسب ها: پهنه ، جنوب ، زائر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار