رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از کسانی که خود را حق مطلق می‌دانند خواهشمندم بگذارند ما هم در راستای خدمت به مردم و ملت کارمان را انجام دهیم و با حاشیه‌پردازی‌شان خللی در ارائه خدمات ما ایجاد نکنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، امروز مراسم گرامیداشت سی‌ودومین سالروز پیروزی فتح خرمشهر در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تحت عنوان همایش ایثار برگزار شد و "حمید میرزاده" رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این همایش به ایراد سخنرانی پرداخت.

میرزاده در ابتدای سخنان خود گفت: این روز، روز الهی است که برای مردم ایران غرورآفرین است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: "بدخواهان مردم ایران به دنبال آنند که فداکاری‌های دفاع مقدس نادیده گرفته شود" به همین دلیل همایشی تحت عنوان ایثار برای یادبود و افتخار آفرینی شهیدان بزرگوارمان برگزار کردیم. 

وی در مورد عملیات پیروزی خرمشهر گفت: در عملیات بیت‌المقدس بارها شنیده‌ایم که در آن جای هیچ اشتباهی نبود و این نشان می‌دهد باوجود نیت الهی و نگاهی عقیدتی به جنگ مطالعات علمی نیز در آن روزها مورد توجه ویژه‌ای قرار می‌گرفت. 

رئیس دانشگاه آزاد افزود: بین موضوعات علمی و دانشگاه و موضوع دفاع مقدس پیوندی ناگسستنی وجود دارد و نکته قابل توجه این است که دانشگاه آزاد و دفاع مقدس سالروزشان مشابه هم‌اند و همزاد و هم‌زمانند و این بیانگر این است که اگر جنگ سخت از بین رفته است جنگ نرم در ابعاد علمی و فرهنگی در راستای آرمان‌های شهدای عزیزمان دنبال می‌گردد.  
 
میرزاده افزود: دانشگاه آزاد اسلامی دستاورد انقلاب است و خود به نوعی منشأ روابط اسلامی‌ است خواهشم از کسانی که خود را حق مطلق می‌دانند این است که بگذارند ما هم در راستای خدمت به مردم و ملت کارمان را انجام دهیم و با حاشیه‌پردازی‌شان خللی در ارائه خدمات ما ایجاد نکنند زیرا بحث مدیریت بحثی جمعی است و حتی در مدیریت مجموعه‌های دانشگاهی نیز ما نمی‌توانیم با مدیریت فردی تصمیم بگیریم. 

وی تصریح کرد: ما دست تک تک رزمنده‌هایمان را می‌بوسیم چون آنها امنیت و پیشرفت این کشور را با خون خودشان تضمین کردند آنها رفتند تا ما بمانیم و این کمال بی‌انصافی‌ است که ما آنها را یاد نکنیم. 

رئیس دانشگاه آزاد در پایان خاطر نشان کرد: ما باید قدر نعمت امنیت را بدانیم و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس در جای جای این کشور باید همیشه زنده بماند. 

انتهای پیام/  
 

برچسب ها: تضمین ، نعمت ، خاطره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار