رییس فدراسیون انجمن های ورزشی اظهار داشت : پنجمین دوره این مسابقات تحت نام " جام خلیج فارس " به میزبانی استان گلستان برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمد علیپور افزود: برای برگزاری مناسب این رقابتهای معتبر ، تعامل و رایزنی های لازم انجام شده و تلاش بر این است که سطح کیفی آن نسبت به دوره های قبل بالاتر باشد.

وی افزود: خوشبختانه هماهنگی های رضایت بخشی در استان گلستان صورت گرفته که جا دارد به نوبه خود از تلاش های استاندار، فرماندار، مدیرکل ورزش و جوانان ، رییس هیات انجمن های ورزشی ، رییس کمیته آلیش استان استان گلستان و اسپانسر این مسابقات و سکاندار آلیش کشور قدردانی نمایم .

البته تلاش مسوولان انجمن الیش و فدراسیون انجمن های ورزشی نیز زحمات فراوانی را متحمل شده اند تا پنجمین دوره رقابتهای آلیش قهر مانی آسیا " جام خلیج فارس " در سطح خوبی برگزار شود.

علیپور در ادامه گفت :تاکنون حضور 120 ورزشکار و دست اندرکار آلیش آسیا در این مسابقات محرز شده که در این میان 15 کشور برای حضور در رقابتهای بخش بانوان اعلام امادگی کرده اند.

وی که به مدت چهار سال از 1380 تا 84 ریاست فدراسیون جهانی آلیش را عهده دار بوده و هم اینک نیز به عنوان رییس افتخاری فدراسیون مذکور فعالیت می کند ، افزود: اجلاس کنفدراسیون آلیش آسیا و اتحادیه آسیایی کشتی های سنتی و تعیین هیات رییسه روز دوشنبه پنجم خردادماه جاری در شهرستان گنبد برگزار می شود که قرار است روسای آلیش کشورهای مختلف آسیایی در آن حضور یابند.

رییس فدراسیون انجمن های ورزشی در پایان گفت : پنجمین دوره مسابقات آلیش قهرمانی مردان و زنان آسیا روزهای 6و7 خردادماه جاری در سالن المپیک شهرستان گنبد برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار