عظیمی در یادواره فاتحان خرمشهر که در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار شدگفت : هشت سال دفاع مقدس دریایی از ایمان و ایثار بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان عظیمی از راویان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عملیاتهای فتح المبین و بیت المقدس گفت: یکی از تعصبهای بزرگ در آینده کم توجهی به دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس دریایی از ایمان و ایثار بود اظهار داشت ما به چشم خود دیدیم که شهدا از همه چیزشان برای اسلام و انقلاب گذشتند .

این راوی دفاع مقدس افزود در این دنیا بهترین راه و رسم زندگی توشه گرفتن از شهداست این عزیزان جان خویش را نثار کردند تا آسایش و آرامش ما را تضمین کنند.

عظیمی که خود به عنوان بیسیم چی فرمانده گردان در عملیات بیت المقدس حضور داشته است گفت: رزمندگان بعد از عملیات فتح المبین در جبهه مانده بودند تا در آزاد سازی خرمشهر حضور داشته باشند و حتی برخی از بیمارستان راهی منطقه عملیاتی شده بودند .

وی با بیان گوشه هایی از جانفشانی های رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس میانگین سنی زیر بیست سال رزمندگان ، حمل 25 تا 50 کیلو تجهیزات و 25 کیلومتر پیاده روی در شب را از جمله ویژگیهای این عملیات برشمرد و در پایان گفت : خداوند را شاکرم که توفیق داد برای بهترین بندگانش زبان باز کرده و گوشه هایی از دلاوریهای جوانان این مرز و بوم را بازگو نمایم.


انتهای پیام/ش

برچسب ها: اصفهان ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.