مديرعامل اتحاديه کشوری تعاونی‌های سهام عدالت گفت: سقف توزيع سهام عدالت ابتدا 35 ميليون نفر و در مرحله دوم 40 ميليون نفر و در نهايت 45 ميليون نفر تعيين شد و حدود 10 درصد هم جا مانده‌اند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران،داريوش پاک بين در مصاحبه با راديو اقتصاد گفت: اجراي طرح بزرگ توزيع سهام عدالت بسيار بزرگ است و در چند مرحله مشمولان را افزايش دادند اما گاهي افراد مشمول به موقع ثبت نام و اقدام نکردند و جا ماندند.

وي افزود: با ساماندهي کارگران ساختماني اين طرح به مرحله نهايي نزديک مي شود و تاکنون 43ميليون و 150 هزار نفر مشمول سهام عدالت شده اند.

پاک بين گفت: دولت در آينده نزديک درباره تکليف نهايي اين طرح تصميم مي گيرد و وضع افراد جامانده از طرح توزيع سهام عدلت هم مشخص خواهد شد.

مديرعامل اتحاديه کشوري تعاوني هاي سهام عدالت اعلام کرد : در اجراي طرح توزيع سهام عدالت در سال هاي 85 و 86 سود سهام معادل 1350 ميليارد تومان پرداخت و در ادامه قرار شد سود اين سهام براي اقساط سهام اختصاص يابد. 

پاک بين افزود: بدين ترتيب سهام عدالت زودتر آزاد مي شود و مي توان براي ورود اين سهام به بورس اقدام کرد. 

پاک بين گفت: اين اقدام در اجراي قانون برنامه پنجم توسعه صورت مي گيرد و از سال 87 به بعد هيچ سودي سهامداران عدالت توزيع نشده است.

وي افزود: در 6 مرحله توزيع سهام عدالت گروه هاي جمعيتي مختلفي سهام گرفتند اما برخي افراد در اين گروه جاماندند که اميدواريم در مرحله تکميلي که در آينده نزديک اطلاع رساني خواهد شد تا اين افراد هم سهام عدالت را دريافت کنند و عدالت هم رعايت شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سهام ، شاخص ، عدالت ، توزیع ، بورس ، ملت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار