معاون امار حوزه گفت : ما باید بهترین ها را وارد حوزه کرده و افراد مصاحبه گر باید سعه صدر خودرا در تمامی مراحل برای جذب افراد شایسته حفظ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  باشگاه خبرنگاران گفت :خداوند متعال بدون اینکه خواسته باشیم همه چیز و نعمات خود را تمام و کمال بر ما ارزانی داشته و هیچ منتی بر ما نگذاشته است، اما در مورد رسالت الهی و پیامبران به علت مهم بودن سعادت بشری ، بر ما منت گذاشته و بشر را متوجه اهمیت آن نموده است.

وی   افزود:با توجه به اینکه طلبگی شغل انبیاست و روحانیون و علما جانشینان پیامبران هستند و اموری که در راه سعادت بشر انجام می دهند خواسته موکد خداوند است، باید با اخلاص ترین و با تقوا ترین افراد  لباس مقدس روحانیت را بر تن نموده وعهده دار این مسئولیت خطیرشوند .

معاون آمارحوزه های  علمیه کشور تصریح کرد : : باید  درزمینه انتخاب  افراد وداوطلبان ورود به حوزه  دقت لازم صورت بگیرد  از بهترین خانواده ها که از شرایط لازم  برخوردار هستند گزینش شوند، زیرا روحانیت قشری  است که وظیفه خطیر هدایت مردم و جامعه را عهده دار است و کار پرمسولیت وسنگین تبلیغ دین باید به درستی انجام می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل در پایان خاطر نشان کرد : محققین و مسولین گزینش، همواره خدا و رضایت او را مدنظر قرار دهند، زیرا کسانی که وارد حوزه می شوند سرنوشت دین و دیانت ما در دست آنها خواهد بود زیرا که دشمنان اسلام با عناوین مختلف دست به فعالیتهای گسترده ای  برضد اسلام و مسلمین زده اند، ما  نیزدر این زمینه جهت مقابله با توطئه‌های دشمن باید افراد شناخته شده ومسولیت پذیر را جذب کنیم.



برچسب ها: افراد ، تقوا ، مخلص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار