مسئولین برخی از زندان‌های آمریکا، از اجرای قوانین مقابله با تجاوز جنسی سر باز زده‌اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از هافینگتون‌پست، مسئولین برخی از زندان‌های آمریکا قوانین مقابله با تجاوزهای جنسی انجام شده در زندان‌ها را غیرعملی خوانده و از اجرای آنها، امتناع ورزیده‌اند.


بنا بر این گزارش، روسای زندان‌های مرکزی مناطق آریزونا، تگزاس، ایندیانا، و ایداهو، طی بیانیه‌ای به اریک هولدر، دادستان کل آمریکا، اعلام کرده‌اند که به قوانین مقابله با تجاوز به زندانیان عمل نخواهند کرد.


باچ اوتر، رئیس زندان اوتاهو طی نامه‌ای به هولدر اعلام کرد، "این قوانین جدید بسیار پرهزینه هستند و این موضوع، پیاده ساختن آنها را تقریبا غیرممکن می‌کند."


ریک پری، رئیس زندان تگزاس نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرد به این قوانین عمل نخواهد کرد. در این بیانیه، پری از مسئولین دیگر زندان‌ها نیز درخواست کرده بود ایشان نیز قوانین جدید را نادیده بگیرند و خواستار لغو آنها شوند.


برندا اسمیت، عضو هیئت رئیسه کمیته مقابله با تجاوز به عنف زندانیان در پاسخ به این بیانیه‌ها اظهار کرد، "قوانین جدید اصلا دور از دسترس یا غیرمنطقی نیستند. ما فقط بهترین راهکارها را برای مقابله با این معضل مطرح کرده‌ایم. شما به عنوان رؤسای زندان‌ها میتوانید از اجرای قوانین طفره بروید، اما نمی‌توانید امنیت انسان‌هایی را که گمان می کنند تحت مراقبت شما هستند به حاشیه برانید. محافظت از آنها در برابر تجاوزهای جنسی حداقل کاری است که باید انجام دهیم. به نظر من چنین واکنش‌های مخالفت‌جویانه‌ای بسیار خجالت‌آور و تاسف‌بار هستند."


برخی از مفاد این قوانین مواردی چون آموزش زندانیان، فراهم کردن امکانات حفاظتی و روش‌های امن برای گزارش موارد تجاوز را شامل می‌شوند.





انتهای پیام/
برچسب ها: زندان ، آمریکا ، تجاوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار