برنامه تلویزیونی "شوق زندگی" به تهیه کنندگی هادی پورحامدی و جواد بیک محمدی از شنبه 3 خرداد ماه موضوع ازدواج و طلاق و مباحث حقوقی مربوط به آن را بررسی می کند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي،   روابط عمومی شبکه سه سیما، هادی پورحامدی از تهیه کنندگان برنامه تلویزیونی "شوق زندگی" با اشاره به موضوع این هفته برنامه گفت:

از شنبه سوم خرداد ماه موضوع ازدواج و طلاق و مشکلات مربوط به آن از منظری حقوقی در برنامه مطرح می شود. این موضوع احتمالا بیش از 10 روز ادامه خواهد یافت.

وی همچنین تعدادی از کارشناسان برنامه را برشمرده و ادامه داد:عباسعلی اللهیاری مشاور رهبری و رئیس سازمان نظام پزشکی روانشناسی، دکتر غلامرضا موحدیان از قضات بازنشسته و حقوقدان، آقایان ناصری و امرالله حضرتی از جمله کارشناسان و حقوقدانانی هستند که هفته آینده درباره موضوع مورد نظر صحبت می کنند.

شوق زندگی کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که با مشارکت قوه قضائیه در بازه های زمانی یک هفته ای یا 10 روزه موضوعی مشخص را از دیدگاه حقوقی مورد واکاوی قرار می دهد. تاکنون 52 قسمت از این برنامه روی آنتن رفته و 40 قسمت دیگر از آن باقیمانده است. این برنامه هر روز به جز پنجشنبه و جمعه از ساعت 11:30 روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: ازدواج ، طلاق ، شوق ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار