معاون عملیات هوانوردی فرودگاه گیلان از افزایش تعداد پروازهای کیش و اصفهان به رشت خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمد میرزایی راجعونی صبح امروز در نشست فرودگاه گیلان گزارشی از وضعیت پروازهای جدید در فرودگاه سردار جنگل رشت را ارائه کرد.

وی با بیان اینکه پروازهای کیش و اصفهان به رشت توسط شرکت هواپیمایی کیش و سپاهان افزایش یافته است، افزود: پروازهای اضافه شده روزهای دوشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته از فرودگاه رشت به مقصد کیش و اصفهان است.

معاون عملیات هوانوردی فرودگاه گیلان با اشاره به اینکه این پروازها از اول خرداد سال جاری از مقصد کیش و اصفهان به رشت انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: این پروازها طبق برنامه اعلام شده تا سوم آبان ماه امسال ادامه دارد.

به گفته وی پرواز اصفهان به رشت توسط شرکت هواپیمایی سپاهان روزهای دوشنبه و پنجشنبه با چهار سورتی به صورت صبح و عصر در مسیر رشت به اصفهان و بالعکس انجام می‌شود.

میرزایی‌راجعونی خاطرنشان کرد: پرواز اضافه شده کیش به رشت روز جمعه هر هفته به شماره 7436 ساعت 10 و 15 دقیقه وارد فرودگاه رشت شده و ساعت 11 فرودگاه رشت را به مقصد کیش ترک می‌کند.

وی یادآور شد: اکنون از فرودگاه رشت به مقاصد تهران، شیراز، عسلویه، بندرعباس، مشهد، کیش، اصفهان، اهواز و مدینه انجام می‌شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: رشت ، اصفهان ، پرواز ، کیش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.