فرماندار گچساران گفت: تلاش می کنیم که به زودی اعتبار لازم به پروژه مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان برای تکمیل آن اختصاص داده شود و به طور قطع این پروژه تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،عبدالرحیم رحیمی، با اشاره به وضعیت پروژه مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان، اظهار کرد: یکی از مهم ترین پروژه های در دست ساخت گچساران در حوزه فرهنگی، مجتمع فرهنگی و هنری است.

وی با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 75 درصدی برخوردار است، افزود: این پروژه در سال 83 کلنگ زنی شد و پس از 10 سال متأسفانه هنوز افتتاح و بهره برداری نشده است.

رحیمی گفت: کار ساخت پروژه مجتمع فرهنگی و هنری گچساران مدتی متوقف بود که خوشبختانه به تازگی پیمانکار جدیدی برای این پروژه تعیین شده و در حال حاضر کار ساخت این پروژه در حال انجام است.

فرماندار گچساران تصریح کرد: با توجه به اهمیت این پروژه فرهنگی، ضروری است که هر چه سریع تر تکمیل و به بهره برداری برسد و انتظار داریم که مسئولان در سرعت بخشی تکمیل این پروژه همکاری داشته باشند.

رحیمی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم که به زودی اعتبار لازم به این پروژه جهت تکمیل آن اختصاص داده شود و به طور قطع این پروژه تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

رحیمی عنوان کرد: مجتمع فرهنگی و هنری گچساران دارای 3 ساختمان جداگانه 5، 3 و 2 طبقه بوده و مساحت کلی آن بیش از 9 هزار و 600 متر مربع بوده و زیر بنای آن 3 هزار و 400 متر مربع است.

انتهای پیام / م

منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.