مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: استان مرکزی در عملیات آزادسازی خرمشهر 205 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند در نشست با مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی اظهار داشت: استان مرکزی نقش بسیار موثری در دوران هشت سال دفاع مقدس به ویژه عملیات بیت‌المقدس داشت به طوری که در این عملیات 205 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

وی با بیان اینکه از مجموع 205 شهید عملیات بیت‌المقدس 83 شهید متعلق به شهر اراک و 122 شهید متعلق به سایر شهرهای استان بوده است، گفت: این استان در مجموع پنج هزار و 217 شهید، 13 هزار و 835 جانباز و 762 آزاده تقدیم انقلاب کرده است.

هنرمند با تاکید بر اینکه حماسه فتح خرمشهر و عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس از نقاط عطف دوران دفاع مقدس بود، بیان کرد: تعمیق ارزش‌های فتح خرمشهر سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود

وی تاکید کرد: نهادینه کردن ارزش‌های فتح خرمشهر و شاخص‌هایی چون ایمان و اعتقاد رزمندگان اسلام به خداوند در دوران دفاع مقدس برای جوانان جامعه، مهم و موجب خنثی شدن حربه‌های دشمن در جنگ نرم می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: رزمندگان اسلام به دلیل تبعیت از ولایت فقیه توانستند با دست خالی موفقیت بزرگی را کسب کرده و ثابت کنند که پیروی و تبعیت از ولایت فقیه می‌تواند در خلق حماسه‌های عظیم تاثیرگذار باشد، این ولایت فقیه است که می‌تواند در نظام اسلامی حماسه‌های عظیمی را به وجود آورد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی بیان کرد: صدا و سیما از تاثیرگذارترین رسانه‌ها است که باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را اولویت اصلی خود قرار دهد./ب

برچسب ها: آزاد سازی ، خرمشهر ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.