بهرام افشارزاده مدیریت تیم استقلال قصد ایجاد تعامل و دوستی با سرمربی تیمش را دارد و در این راستا به امیر قلعه نویی توصیه‌های جدی و قابل توجهی ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یک مقام آگاه، بهرام افشارزاده قصد دارد با اوضاع مناسبی در تیم خود رو به رو شود در این میان به سرمربی خود توصیه‌های لازم را ارائه کرده است تا وی با شرایط متفاوت کار خود را آغاز کند و مسائل فصل قبل در تیم تکرار نشود.

گفتنی است، وی به امیرقلعه نویی اعلام کرده است که مراقب اطراف خود باشد و با دیدی باز و کامل فعالیت خود را در فصل جدید آغاز کند و مراقب مسائل دور و اطراف خود باشد.
 
شایان ذکر است، افشارزاده توصیه‌های قابل توجه ارائه کرده است و حتی در جمله‌ای به وی عنوان کرده است، که چشمهایش را روی تمام مسائل باز کند تا با وضعیتی ایده‌آل به کار خود در تیم استقلال ادامه می‌دهد.

از طرفی مدیریت تیم استقلال خواستار هدایت بی‌حاشیه و بدون حرف تیم استقلال است ودر این راه به همراهی امیر قلعه نویی نیاز دارد.

**دو بازیگر واسطه ماندن رحمتی دراستقلال/عیادت دروازه‌بان آبی‌ها با بازیگر کلاه پهلوی
 
مهدی رحمتی در پایان فصل با شرایط رو به رو شد که حتی عنوان می‌شد قصد ماندن در استقلال را ندارد و می‌خواهد از این تیم جدا شود، در برهه ای از زمان اعلام شد که این دروازه بان رابطه خوبی با قلعه نویی ندارد وبه همین دلیل ماندن وی در تیم تحت تاثیر قرار گرفته است.



گفتنی است، از طرفی دو بازیگر سینما قصد بهبود شرایط را داشتند و حتی اعلام شد که این دو بازیگر، به همراه رحمتی راهی منزل قلعه نویی شدند تا رحمتی از سرمربی تیمش عیادت کند و برای عمل چشم وی از این مربی دلجویی به عمل آمد، این در حالی است که بازیگر کلاه پهلوی رحمتی را همراهی کرد و این بازیگر به همراه دوسه بازیگر استقلالی دیگر که رابطه خوبی با رحمتی دارند، اصراری فراوان داشتند که این دروازه بان در جمع آبی‌ها باقی بماند واین تیم را همراهی کند.

** چند بازیکن مشترک در لیست دایی و قلعه نویی/از شهباززاده و کرمی تا کریم انصاری فرد

لیست تهیه شده توسط قلعه نویی و دایی قرار است هر چه سریعتر توسط مدیران عامل دو تیم مورد ارزیابی کامل قرار بگیرد و از طرفی اعلام شده است که چند نام مشترک در بین نفرات حاضر در لیست دو مربی وجود دارد و این اتفاق جالب توجه است.

گفتنی است، دو مربی سرخابی‌ها قصد جوانگرایی دارند واین در حالی است که دو تیم از حضور پا به سن گذاشته‌ها در ترکیب تیم خود ضرر دیدند و این موضوع شرایط را برای تیم‌ها تغییر داده است.

شایان ذکر است، امین حاج محمدی، سجاد شهباززاده، کاوه رضایی، عبدالله کرمی، امید ابراهیمی و از همه مهم‌تر کریم انصاری فرد بازیکنانی هستند که دو مربی خواهان حضور این نفرات در تیم خود هستند از میان این نفرات حاج محمدی و شهباززاده با دو تیم مذاکره کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار