دارنده چهارمدال طلای جهان گفت:سال ها در تیم ملی به عنوان مربی در خدمت پهلوان علیرضا سلیمانی بودم که حتی یک خاطره تلخ هم از او در ذهنم وجود ندارد.

ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:زمانی که مرحوم علیرضا سلیمانی در تیم ملی کشتی می گرفت من به عنوان مربی در خدمت این تیم بودم و از نزدیک روحیات و اخلاقیات بچه ها را زیر نظر داشتم که به واقع باید عرض سلیمانی از همان دوران جوانی منش و معرفت پهلوانی در رفتارش وجودداشت.

وی تصریح کرد:در هر صورت درست است که مرحوم سلیمانی به لحاظ مدال هم چیزی کم نداشت و حتی طلای جهانی سنگین وزن او هنوز هم در ایران تکرار نشده اما وی فقط  و فقط به دلیل سجایای اخلاقی در میان مردم و جامعه ورزش محبوب و ماندگار شد.

دارنده مدال برنز المپیک درباره این که گفته می شود پهلوانان هرگز نمی میرند یعنی چه گفت: یعنی یک پهلوان و یک ورزشکار به واسطه مردمی بدونش هیچ گاه از ذهن و قلب افراد جامعه پاک نمی شود که حضور پرشور و عزادار مردم در مراسم خاکسپاری مرحوم پهلوان علیرضا سلیمانی خود گواه این موضوع است.

جوادی در خاتمه خاطرنشان کرد:من بار دیگر درگذشت پهلوان سلیمانی را به همه مردم و به خصوص خانواده ورزش تسلیت عرض می کنم و امیدوارم نه در زمان مرگ بلکه تا زمانی که قهرمانان ما زنده هستند به یادشان باشیم و آنها را فراموش نکنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ، آزاد ، تیم ملی ، پهلوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار