در سال 2013 کمپانی اپل به عنوان ارزشمندترین برند یا آرم تجاری دنیا شناخته شد و پس از آن گوگل و IBM در رتبه های بعدی قرار گرفتند، اما هم اکنون این رده بندی تغییر کرده است و اپل جایگاه خود را از دست داده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ براساس گزارش جدید TopBrand Z100 که توسط MilwardBrown در سال 2014 منتشر شده است، هم اکنون کمپانی گوگل با ارزش ترین برند دنیا به حساب می آید، برند گوگل در حدود 159 میلیارد دلار ارزش گذاری شده است، در واقع ارزش این برند با 40 درصد سود همراه بوده است که یکی از علت های آن افزایش فروش عیک گوگل با ارزش 1500 دلار می باشد که هم اکنون در اختیار کاربران قرار می گیرد.



اما پس از گوگل در این رده بندی کمپانی بزرگ اپل قرار گرفته است که به مدت سه سال پیاپی در عنوان نخست این رده بندی قرار داشت، ارزش برند اپل هم اکنون حدود 148 میلیارد دلار می باشد، مایکروسافت نیز با بهبود وضعیت و افزایش 29 درصدی ارزش برندینگ خود یکی دیگر از غول های دنیای تکنولوژی می باشد که در میان ده برند برتر دنیا قرار گرفته است. ارزش برند مایکروسافت بیش از 90 میلیارد دلار اعلام شده است، کمپانی آمازون نیز با ارزش برندی معادل 64.3 میلیارد دلار در جایگاه دهم این رتبه بندی قرار گرفته است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار