نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۱۵ سال پیش که اصلاحات آمریکایی شعله ور شده بود و مبانی انتقادی و آرمانهای انقلاب اسلامی به خطر افتاده بود، مرحوم نمازی وارد عرصه شد و به تغذیه بچه حزب اللهی‌ها پرداخت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم ختم مرحوم حمید نمازی سردار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی که عصر امروز در مسجد فخرآباد تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به سوابق درخشان مرحوم نمازی در عرصه جنگ نرم گفت: حدود ۱۵ سال پیش که اصلاحات آمریکایی شعله ور شده بود و مبانی انتقادی و آرمانهای انقلاب اسلامی به خطر افتاده بود، مرحوم نمازی وارد عرصه شد و به تغذیه بچه حزب اللهی‌ها پرداخت.  
 
وی ادامه داد: مرحوم نمازی جزء معدود کسانی بود که در عرصه فرهنگی به صورت عمقی کار می‌کرد، هرچند ایشان در این عرصه گمنام بودند.  
 
رسایی با اشاره به حضور فعال مرحوم" نمازی" در عرصه‌های مختلف جنگ نرم اظهارداشت: هرجایی که حرکات مثبتی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن صورت می‌گرفت،ردپای مرحوم نمازی آشکار بود.  
 
نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: تلاش و اعتقاد مرحوم نمازی به مبادی دین و اصل ولایت فقیه از ایشان یک سردار ثابت قدم ساخته بود.  
 
رسایی در پایان خاطرنشان کرد: بدون تردید ضایعه درگذشت" نمازی" برای جریان فرهنگی کشور یک صدمه و آسیب است.

انتهای پیام/

برچسب ها: رسایی ، حضور ، فعال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار