اين پوسته اندرويدي که سرايتن (Cryten) نام دارد، از طراحي مسطح و آيکن هاي دايره اي شکل بهره مي برد و از لحاظ رنگ بندي و تصاوير، داراي شکل و شمايل بسيار زيبايي است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، براي تازه سازي ظاهر اندرويد مي توانيد از يک پوسته بسيار جذاب و زيبا استفاده کنيد که روي لانچرهاي Action ، ADWEX ، Apex ، Atom ، Aviate ، GO ، Inspire Nova ، Smart ، Solo و TSF جواب مي دهد.

اين پوسته اندرويدي که سرايتن (Cryten) نام دارد، از طراحي مسطح و آيکن هاي دايره اي شکل بهره مي برد و از لحاظ رنگ بندي و تصاوير، داراي شکل و شمايل بسيار زيبايي است.پوسته Cryten داراي حجمي معادل 12 مگابايت است و روي نسخه 4.0.3 اندرويد به بالا کار مي کند، مشروط بر اين که يکي از لانچرهاي بالا روي گوشي نصب شده باشد.

اين پوسته داراي بيش از هزارو 900 آيکن با کيفيت HD (144 در 144 پيکسل) ، ساعت هاي صفحه نمايش در 2 فرم ديجيتال و آنالوگ، انواع آيکن ها در گروه هاي تفکيک شده، حجم کم و سرعت بالا در اجراي دستورات و بيش از 50 تصوير پس زمينه با کيفيت HD است.سازندگان اين پوسته در به روز رساني هاي مرتب، به صورت مداوم بر تعداد آيکن ها و تصاوير پس زمينه محصول خود مي افزايند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار