انجمن فوتبال رومیز با انجام کارهای زیربنایی بدنبال تقویت تیم ملی ارتقاء سطح فنی ورزشکاران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ انجمن فوتبال رومیز در تلاش است با انجام کارهای زیربنایی علاوه بر تقویت تیم‌های ملی برای حضور در مسابقات بین‌الملل در بحث آموزش و ارتقای سطح فنی مربیان و داوران هم برنامه‌ریزی کند. 

گفتنی است: رئیس انجمن فوتبال رومیز کشور با اتخاذ سیاست‌ها و خط مشی جدید در سال جاری دومین جلسه هماهنگی مدیران این انجمن را با حضور فاطمه ابهر نایب رئیس بانوان، محمد هاشمی دبیر و علی رضا طیرانی مشاور انجمن برگزار کرده است. رئیس انجمن فوتبال رومیز در این جلسه به تشریح مسائل و برنامه‌ها و اهداف انجمن در سال جاری کرده است.

طبق برنامه‌های رئیس انجمن فوتبال رومیز تدوین تقویم سال 93 توجه مربیان به استان‌ها و ورزشکاران برای آماده‌سازی تیم ملی برنامه‌ریزی جهت حضوری پر قدرت و موثر در مسابقات جهانی فرانسه برنامه‌ریزی برای ارتقاء سطح دانش فنی مربیان و دامداران از مهمترین مصوبات این جلسه بود که مورد بحث و بررسی مسافرین جلسه قرار گرفته است. 

شایان ذکر است: در راستای پیگیری و بررسی موارد اجرایی جلسات اعضای انجمن مقرر شده به طور منظم و هفتگی برگزار شود البته در سومین جلسه و نشست مسئولان انجمن فوتبال رومیز بر لزوم برگزاری مسابقات آزاد، قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی تأکید شده است.
 
این گزارش حاکی است برگزاری مسابقات آزاد جایزه بزرگ برپایی مسابقات قهرمانی کشور و همچنین مسابقات انتخابی تیم ملی به منظور شناسایی افراد زبده برای حضوری پرقدرت در رقابت‌های جهانی فرانسه از عمده برنامه‌های عملیاتی است که باید در اولویت قرار بگیرد. 

در این جلسه تأکید شده است که آرام جدید انجمن فوتبال رومیز باید در کلیه استان‌ها یکسان‌سازی شود و مسئولان استان‌ها برای تحقیق این امر باید اقدامات لازم را انجام دهند. 

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار