25 شهروند سوریه در حمله خمپاره ای عناصر مسلح به محل تجمع انتخاباتی بشار اسد در شهر درعا کشته و 30 نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم؛ گروه موسوم به "دیده بان حقوق بشر سوریه" وابسته به مخالفان خارج نشین سوری امروز جمعه (23 مه ) اعلام کرد: حمله خمپاره ای مخالفان مسلح (تروریست ها ) به محل تبلیغات انتخاباتی بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در شهر درعا در جنوب این کشور، 25 کشته برجای گذاشت.
 
این گروه افزود: مخالفان مسلح دیشب (پنجشنبه) به محل تجمع طرفداران بشار اسد که برای انتخابات ریاست جمهوری سوریه نامزد شده است،  در منطقه المطار شهر درعا گلوله خمپاره شلیک کردند که 25 کشته و 30 زخمی برجای گذاشت و یک کودک از جمله کشته شدگان است.
 
این گروه مخالفان خارج نشین سوریه تصریح کرد: وضعیت جسمی برخی از زخمی ها وخیم گزارش شده است.
 
انتخابات ریاست جمهوری سوریه روز 3 ژوئن 2014 میلادی برگزار خواهد شد و پیش بینی می شود که بشار اسد برای سومین بار متصدی سمت ریاست جمهوری این کشور شود. دوره فعالیت رئیس جمهور در سوریه 7 سال است.
 
گروههای مسلح که از رویارویی مستقیم با ارتش سوریه ناتوان هستند، اقدام به حملات خمپاره ای یا منفجر کردن خودروهای بمبگذاری در بین غیرنظامیان سوری می کنند که در جریان آن تاکنون شماری از شهروندان سوری کشته یا زخمی شده اند. این گروهها همزمان با نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سوریه بر حملات خود به غیرنظامیان افزوده اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشته ، سوریه ، حمله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار