مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 از پیاده سازی و اجرای سند راهبردی مناطق در این منطقه خبر داد.

مهرشاد الله‌وردی، مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: پیاده‌سازی و اجرای سند راهبردی مناطق در محلات 13گانه و نواحی شش گانه منطقه 12 از مهمترین و شاخص‌ترین طرح‌های ویژه اداره ساماندهی شهرداری این منطقه است.
 
وی ادامه داد: این طرح با توجه به جایگاه و اهمیت منطقه 12 به عنوان بافت تاریخی شهر تهران و هفته تجاری کشور به منظور کاهش آلاینده‌های زیست محیطی، حفظ بافت تاریخی تهران قدیم،‌ افزایش چشم‌انداز‌ها و اماکن گردشگری شهر تهران، افزایش سلامت شهر، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجراست.
 
الله‌وردی اظهار داشت: در این طرح کارشناسان اداره محیط زیست شهرداری منطقه 12 به منظور پیاده‌سازی و اجرای سند راهبردی مناطق در محلات 13گانه و نواحی 6گانه منطقه 12 اقدامات لازم را انجام خواهند داد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: پیاده‌سازی و اجرای سند راهبردی مناطق در محلات 13گانه و نواحی 6گانه منطقه 12، نظارت و بررسی مستمر کارشناسان اداره محیط زیست منطقه 12 از اصناف و مشاغل آلاینده و مزاحم، سد معبرهای موجود در معابر، محورهای اصلی، بزرگراهها و اماکن عمومی منطقه 12، تغییر کاربری، انتقال، تعطیلی واحدهای صنفی و مشاغل آلاینده و مزاحم بررسی آرای بند 20 ماده 55 شهرداری تهران از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
الله‌وردی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست هم‌اندیشی شرکت ساماندهی شهر تهران، اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 و اتحادیه اصناف به منظور تهیه زمین و ساخت مجتمع‌های اصناف و انتقال اصناف و مشاغل آلاینده از منطقه 12 به خارج از بافت مسکونی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار