محسن روشن‌پژوه از کارزار رسانه‌ای اعتیاد، طرحی که می‌تواند با هدف ارتقای آگاهی خانواده در خصوص استفاده از مواد مخدر اجرایی شود، خبرداد.

محسن روشن‌پژوه، معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: کارزار رسانه‌ای اعتیاد با تمرکز بر شیشه طرحی است که سال گذشته برای اولین بار در تهران اجرایی شد و در تعطیلات نوروزی با عنوان شکوفه‌های پیشگیری از اعتیاد به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به گسترش این طرح در سطح کشور افزود: این طرح در اردیبهشت ماه سال جاری در شهر مازندران راه‌اندازی شد و قراراست به زودی در سطح کشور اجرایی شود که هدف اصلی آن ارتقای آگاهی خانواده در خصوص اعتیاد و استفاده تنفسی از مواد مخدر است.

روشن‌پژوه خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح تحقیقات و مطالعات کاملی انجام شد و تحلیل وضعیتی از اعتیاد و مخاطبین آن صورت پذیرفته و با توجه به نیازسنجی، شیوه‌های مختلفی را که به وسیله آن می‌توان مردم را در این فرآیند آگاه‌سازی کرد توسط مشارکت دستگاه‌ها رسانه‌ها و نهادها طراحی می‌شود و پس از ارزشیابی تأثیرات و شناسایی ‌آن در مخاطبین در سطح کشور اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار