با حضور وزیر آموزش و پرورش و رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی،فاز جدید کلینیک فرهنگیان کرمان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800میلیون تومان و با زیربنایی بالغ بر 1800 مترمربع افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه‎خبرنگاران کرمان،محمدمحسن بیگی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت:فاز جدید کلینیک فرهنگیان کرمان با کمک موسسه خیریه ی ابن سینا و آقای عطا احمدی خیر مدرسه‌ساز ساخته شده که دارای بخش‌های مختلف درمانگاهی از جمله پزشک عمومی، فیزیوتراپی،دندانپزشکی،آزمایشگاه تشخیص طبی،قلب و عروق،چشم،اطفال،داخلی و ... است.

وی با اشاره به اینکه تجهیز فاز جدید این کلینیک از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان صورت گرفته است،خاطرنشان کرد: این کلینیک درحال حاضر از لحاظ پروژه‌های عمرانی و ساخت‌وساز مشکلی ندارد؛اما برای تجهیزات و امکانات این درمانگاه نیازمند اعتبارات لازم هستیم.


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر اینکه درمانگاه فرهنگیان کرمان با روزانه میانگین 1000 مراجعه کننده رتبه نخست را در بین درمانگاه‌های فرهنگیان کشور به خود اختصاص داده است،افزود: 70 درصد مراجعه‌کنندگان این درمانگاه را، فرهنگیان و 30 درصد آن را، عموم مردم تشکیل می‌دهند.


محسن بیگی یادآور شد: هزینه های درمانی و ویزیت عموم مردم در این کلینیک با تعرفه دولتی محاسبه می شود و فرهنگیان از تخفیف های ویژه ای برخوردار می‌باشند.


انتهای پیام/

برچسب ها: پزشک ، درمانگاه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.